De Duurzame Verandering van BeHello: Nieuwe plastic vrije verpakking , Nieuwe Logo en nieuwe producten
Bij BeHello hebben we ons altijd toegewijd aan duurzaamheid en het aanbieden van gebruiksvriendelijke mobiele accessoires die een positieve impact hebben op het milieu. Vandaag zijn we verheugd om een enorme transformatie van ons merk en onze verpakking te onthullen, geïnspireerd door de feedback en inzichten van onze klanten. Dit uitgebreide rebranding initiatief omvat onder andere een gloednieuw logo en volledig plasticvrije verpakkingen. Deze nieuwe producten zijn vanaf vandaag beschikbaar en is al te bewonderen in de 120 Odido winkels.
Odido
Als huismerk van Odido hebben we ruim 6 miljoen klanten te bedienen in de 120 Odido winkels. Odido is het nieuwe Nederlandse merk dat voor heen onder de naam T-Mobile en Tele2 bekend was.
BeHello heeft ruim 60% aandeel in de doorverkoop van de winkels wat aan toont dat het perfect aansluit op de behoefte van de klant
Nieuwe Winkels
Met de lancering van Odido zijn alle winkel verbouwd en hebben we een volledige nieuwe verpakking gemaakt in samenwerking met het Odido team. Op basis van een klant onderzoek zijn we tot een uiteindelijk design gekomen.
De nieuwe verpakking voldoet aan de wens van de klant om tot de juiste keuze te komen.
Verpakking
De nieuwe BeHello verpakking is volledig plastic vrij en heeft een modulair en clean ontwerp.
De categorie kleuren zijn er subtiel in verwerkt. En voldoet volledig aan de wensen van de klant.
Klant onderzoek
In de ontwerp fase zijn er tal van opties gepresenteerd aan een grote groep klanten. We hebben hier vragen over het design alsook het gebruik van de verpakking gesteld.
Uit dit onderzoek hebben we een uiteindelijke keuze kunnen maken die we nu in de winkels verkopen.
Sustainability
Met de lancering van de nieuwe verpakking hebben we een grote stap gezet met het vergroenen van het BeHello portfolio. Naast de verpakking voldoen alle BeHello aan GRS. (global recycling standard)